Блог

Оптимізація упаковки у логістиці генеральних вантажів — БЛОГ

Please log in or register to do it.

Той, хто не має базових знань про вантажну логістику, може припустити, що збірні перевезення це горезвісний «раз плюнути». Що такого складного у замовленні курсу транспортної компанії? Водій керує вантажним автомобілем, упаковує генеральний вантаж між піддонами з продукцією інших клієнтів і — на власний розсуд — доставляє їх до пунктів прийому. Ось вам теорія. На практиці така поведінка буде дуже складно оптимізувати. То як це зробити? Ласкаво просимо до нашої статті.

Як здійснюються перевезення генеральних вантажів?

Підприємства, що займаються перевезенням генеральних вантажів, підходять до цього системно. Попри поширену думку, товари у збірній мережі перевантажуються кілька разів – частіше, ніж за прямих перевезень. Уявімо компанію зі збірних перевезень, яка обслуговує всю країну. Для покращення функціонування системи вона поділяє територію роботи на регіони. У кожному з них філії або партнери збирають відправлення від клієнтів, а потім доставляють їх на приймальний вузол експедитора. Там різні вантажі консолідуються і вирушають на центральний склад (у разі великої країни їх може бути більше одного). Тут товар розподіляється за допомогою доставки для доставки на відповідні регіональні склади або безпосередньо одержувачам. Як бачите, відвантажений товар переміщується щонайменше двічі. Підсумовуючи: до особливостей збірних перевезень відносяться дисперсія відправників та одержувачів відправлень, велика складність організації перевезення та збільшення часу перевезення через додаткові операції, які необхідно виконати, щоб таке перевезення стало можливим і прибутковим.

Складно, але вигідно

Перевезення генеральних вантажів зазвичай є вибором тих підприємців, які хочуть оптимізувати витрати, оскільки перевезення товарів у менших кількостях полегшує підтримку фінансової ліквідності, що особливо важливо у разі сектора МСП. З одного боку, це дає економію, пов'язану зі зберіганням (за рахунок легшого обороту меншої кількості товару часто дозволяє відмовитися від будівництва або оренди приміщень для зберігання товару), з іншого завдяки правильному управлінню вантажами. Простір у транспорті – отже, і порядок розміщення вантажів, їх вага, форма, спосіб захисту та підбір відповідної тари – залишає великий простір для фахівців з логістики.

Рекомендовані контейнери для дрібних предметів:

Контейнери: ключ до оптимізації перевезення генеральних вантажів

Області, де також можна заощадити, є вищезгадані контейнери. Дуже важливо, щоб вони були адаптовані до ваги і габаритів вантажу, що перевозиться, і його специфічних особливостей (матеріалу та його схильності до руйнування) і захищали вантаж, що перевозиться, від механічних, біологічних, хімічних і кліматичних пошкоджень (наприклад, від вологи або високих і низьких температур). Вони також повинні забезпечувати зручність використання та бути міцними, оскільки їх часто штабелюють (укладають на піддони). Ефективне оброблення збірних відправлень на транспортно-експедиторських вузлах вимагає використання піддонів стандартних розмірів (наприклад, європіддонів). Завдяки цьому вони ідеально розміщуються у вантажівці і можуть бути завантажені в будь-якому положенні. Залишення товару незакріпленим порушує транспортні процеси та може призвести до пошкодження.

Рівень використання повного обсягу окремих видів контейнерів і піддонів дуже низький, тому саме тут можна досягти значної економії. Однак, це непросто. Збірні вантажі викликають більше проблем при транспортуванні, ніж вантажі з повним завантаженням (FTL, Full Truck Load), і їхня оптимізація потребує великих зусиль. Генеральні вантажі мають невеликі розміри та вагу, найчастіше мають неоднорідну форму, що ще більше ускладнює транспортування. Всі ці особливості роблять його вразливим до пошкоджень та вимагають відповідного захисту під час транспортування.

Правильний вибір має важливе значення

Спектр пакувальних рішень, що використовуються для перевезення генеральних вантажів, надзвичайно широкий і включає, серед іншого: піддони, картонні коробки, мішки, ящики, бочки, клітини та бочки. Вибір відповідного рішення залежить від типу товарів і загроз, яким вони можуть зазнати під час транспортування. З метою економії місця, часу та зусиль рекомендується об'єднати генеральні вантажі, наприклад, кілька посилок чи контейнерів, у більші вантажні одиниці (процес, званий об'єднанням). Для цього товари можуть палетуватися (зв'язувати кілька штук разом), палетуватися, контейнеризуватися (складати матеріали у спеціальну тару) або об'єднуватися в пакети, посилки тощо.

У випадку генеральних вантажів також особливо важливо використовувати відповідне, розбірливе та недвозначне маркування, що надає інформацію про вміст упаковок. Це, як основні знаки, тобто. ідентифікують вміст та особливості товару, так і маніпуляційні знаки, що вказують способи поводження з вантажами, а при необхідності і знаки, що попереджають про небезпеку (що показують особливості, які можуть становити загрозу для людей та майна). середовище). Як і інші перевезення, збірні перевезення підлягають законодавчим обмеженням. На їх підставі зі збірних перевезень виключаються посилки, що вимагають перевезення в особливих умовах, у тому числі тварини, живі рослини, зброя, вибухові речовини, негабаритні вантажі та товари з коротким терміном придатності, цінні папери, ювелірна та фармацевтична продукція та деякі небезпечні вантажі.

Приклад оптимізації упаковки

З погляду довговічності та економічності транспортних процесів правильним вибором стане багаторазова пластикова упаковка, придатна для використання у звичайному транспорті. Також непогано використовувати складне впакування, яке дозволяє зменшити обсяг після використання, тим самим сприяючи оптимізації зворотної логістики. Упаковка повинна найкраще підходити як для продуктів, які вона захищає, так і для вантажних засобів (піддонів), оскільки це знижує потребу в наповнювальних та пакувальних матеріалах та оптимально використовує вантажний засіб. У разі делікатного пакування рекомендується використовувати наповнювачі (наприклад, пухирчасту плівку). Їхню кількість можна скоротити, закріпивши товар стретч-плівкою.

Короткий зміст

Відповідна оптимізація процесів обробки дрібних елементів так звана Перевезення генеральних вантажів – справжнє випробування для логістичних компаній. Правильна підготовка вантажу та усвідомлений вибір упаковки, в якій він перевозитиметься, – один із головних елементів транспортного успіху. Про це варто пам'ятати при проектуванні нових ліній постачання та створенні логістичних мереж з групами одержувачів та компаній-партнерів.

Автор повідомлення:

Моніка Сойка — Фахівець з маркетингу

Джерело інформації для статті надав: BekuPlast

Технологія блокчейн у логістичній галузі, чи що це таке та чому це важливо? - БЛОГ
Інструменти для лиття під тиском - Moldie

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *