З розвитком мистецтва та культури розвивалася та розвивалася та індустрія мистецтва та культури. Різні художні галереї, музеї та пов'язані з ними художні установи відкрили художні магазини для продажу похідних творів мистецтва.
Похідні твори мистецтва – це спосіб популяризації мистецтва, який має індивідуальністю самого твори мистецтва, а й відповідає загальним рисам товарів масового споживання.
Ця подвійна особливість створює певні труднощі під час оформлення похідних творів мистецтва.
Як скоротити витрати та реалізувати універсальність комплексної персоналізації творів мистецтва та товарів масового виробництва, є ключовим питанням для сучасних похідних творів мистецтва.
Однак нинішнє механізоване виробництво — це в основному масове виробництво та популяризація, а задоволення індивідуальних потреб художніх виробів утруднене, і поява технології 3D-друку якраз адаптована до цього попиту.
1. Вплив технології 3D-друку на сам арт-дизайн
(1) Вплив на дизайн одягу та дизайн предметів розкоші
З швидким розвитком технології 3D-друку технологія друку також покращала.
Його можна використовувати не тільки в традиційному промисловому виробництві та медицині, але й тісно пов'язане із повсякденним життям людей. Він більш інтуїтивно представлений у полі зору аудиторії, даючи людям можливість стати свідками способу перетину технологій та мистецтва.
На основі аналізу дизайну одягу традиційним дизайнерам доводиться не лише малювати ескізи, а й вирішувати, який тип тканини вибрати та як його розкроїти.
Від ескізу концепції дизайну до презентації готового продукту має пройти складніший процес. Якщо дизайнер випадково обріже, припуститься помилки і введе посилання на дизайн моделі, це негативно вплине на дизайнера та проектну компанію.
Завдяки швидкому розвитку технологій, модельєри можуть демонструвати свої власні розробки на показах мод за допомогою цього середовища.
3D-принтери є важливим засобом, який допоможе дизайнерам реалізувати цю мрію. Дизайнерам потрібно тільки створювати ескізні моделі власних проектів у 3D-програмному забезпеченні, що усуває необхідність традиційних складних процесів і тим самим знижує кількість помилок.
Дизайнери можуть гнучко налаштовувати елементи конструкції при створенні моделі, а процес роботи відносно простий і зручний, додаткові витрати не додадуться.
Дизайнер може роздрукувати налагоджену модель як зразок, щоби вчасно виявити помилку. Таким чином, можна ефективно уникнути низки проблем, викликаних помилками різання, а також дизайнер може побачити свій проект у першій роботі.
Використання технології 3D-друку для дизайну предметів розкоші відіграє ще більшу роль. Дрібні деталі дизайну можна доопрацювати на 3D принтері, і це не займе багато часу. Можна сказати, що поки дизайнер проектує це, 3D-принтер може закінчити це. .
Розкішна модель надрукована на 3D-принтері може продемонструвати тонкі деталі продукту. Тактильно або візуально, він перевершує традиційну ручну майстерність і має надзвичайно високу точність.
(2) Вплив технології 3D-друку на кіноанімацію та виробництво ручної роботи.
У міру поліпшення умов життя людей способи масового споживання та розваг ставали барвистішими.
Хоча це збагачує спосіб життя людей, вони також схильні до естетичної втоми.
В результаті, щоб привернути увагу та збільшити касові збори, продюсери кіно та телебачення використовували 3D-ефекти для створення сцен з яскравими кольорами, реалістичними зображеннями та чудовими сценами, які грали гарний рекламний ефект та приносили глядачам візуальне задоволення. , Тим самим задовольняючи прагнення споживачів до індивідуалізації.
Однак створення такого іміджу неминуче вимагатиме великих трудових та фінансових вкладень, що лягає додатковим фінансовим навантаженням на продюсерську компанію. Як знизити інвестиційні витрати та підвищити прибутковість за рахунок досягнення рекламних ефектів, стало ключовим питанням для компаній, які займаються 3D-кіно- та телевізійною анімацією, тому деякі кіно- та телевізійні анімаційні компанії намагаються впровадити технологію 3D-друку у кіновиробництво.
Наприклад, технологія 3D-друку використовувалася в анімаційному фільмі та телебаченні The Manner Boy. Багато форм тварин і вирази персонажів створено за допомогою 3D-принтерів і добре зарекомендували себе у прокаті.
Завдяки використанню 3D-програмного забезпечення для створення моделі персонажа та подальшого її друку на 3D-принтері надрукована модель має ніжну текстуру, що значно економить час, необхідний для налаштування та виготовлення моделі персонажа, та підвищує ефективність роботи.
Крім того, технологію 3D-друку можна застосовувати і для руху ігрових та анімованих персонажів.
Спочатку відскануйте ключові дії та ключові точки фізичних об'єктів рухомого персонажа, потім введіть відскановані дані в 3D-програму для їх сортування і, нарешті, використовуйте 3D-принтер для їх друку, що не тільки зберігає справжність вихідних дій. , але також має високий рівень гладкості .
2. Вплив технології 3D-друку на інші аспекти художньої творчості.
(1) Вплив на концепцію проектування
Твори мистецтва мають особливі показники в комерційної продукції. Вони побудовані в першу чергу на промисловому масовому виробництві, а це означає, що вони нічим не відрізняються від традиційних продуктів і не можуть відбивати споживчих відмінностей.
У цьому контексті, коли справа доходить до арт-дизайнерів, вони вже мають концепцію масового виробництва при розробці похідних від мистецтва продуктів на початковому етапі, що обмежує дизайнерські ідеї.
Наприклад, у випадку похідних скульптур традиційна модель дизайну полягає в тому, щоб спочатку проаналізувати масштаб скульптури, необхідної споживачем, а потім зробити її. Це збільшує певний рівень ризику продажів, а також обмежує вибір споживачем місця. Ця модель не має жодного значення у мистецтві. Певні обмеження застосовуються до виробників чи споживачів деривативів.
Технологія 3D-друку може адаптувати віртуальну тривимірну похідну модель до конкретних потреб споживачів з погляду розміру, що, можна сказати, забезпечує «індивідуальний підхід», що задовольняє потреби клієнтів, а й знижує необхідність обробки похідних у межах проекту. Витрати.
(2) Вплив на процес проектування
При проектуванні продукту слід повністю враховувати проблеми, які можуть виникнути в процесі проектування, і намагатися вирішити їх на ранній стадії проектування, щоб уникнути повторення проекту, що збільшує складність проектування та подовжує цикл проектування.
Аналогічно, при проектуванні творів мистецтва для обговорення та проектування можна використовувати лише відносно абстрактний двомірний план. 3D-друк дозволяє реалізувати створення тривимірної концептуальної моделі без обробки заводського обладнання. Проектувальник поєднує концептуальну твердотільну модель для її модифікації, тим самим значно підвищуючи ефективність проектування.
(3) Вплив на детальне проектування
Через обмежений виробничий процес форма та структура деяких сучасних похідних творів відносно прості, що впливає на відображення вишуканого та красивого зовнішнього вигляду твору мистецтва і не може повністю відображати естетичні характеристики оригінального твору мистецтва. Це також призводить до низького смаку похідного мистецтва. Основна причина виробничого стану – просте копіювання двовимірного малюнка.
Наприклад, друк сучасного готового продукту двомірної графіці.
Використання 3D-друку полегшує розробку складніших похідних.
Технологія 3D-друку створює весь продукт «інкрементним» методом, який змінив традиційну форму складання деталей і зробив форму похідного мистецтва вже не простішою, складнішою та самобутнішою.
У той же час 3D-друк характеризується дуже високою роздільною здатністю друку, що дозволяє ефективно уникнути проблем з друкованим продуктом та покращити деталізацію.
(4) Вплив на екологію продукту
З розвитком технології 3D-друку художникам не потрібно запрошувати спеціалізованих художніх дизайнерів та виробничі компанії для вилучення та проектування елементів дизайну у своїх роботах, побудови віртуальних моделей та використання обладнання для 3D-друку для завершення виробництва готової продукції. Вони оцінять інноваційніші деривативи.
Більш того, усіма нинішніми похідними мистецтва керують самі дизайнери, а споживачі перебувають у стані пасивного вибору.
3D-друк може перетворити масове виробництво на дрібносерійне виробництво, і цей спосіб виробництва більш персоналізований.
У цьому середовищі споживачі можуть перейти від пасивного прийняття до участі дизайнерів, і кожен може втілити свої власні ідеї в реальність.
Таким чином, загальна екологія похідного дизайну стане більш різноманітною, відкритою та інклюзивною.
Заключні зауваження:
Підсумовуючи, можна сказати, що розвиток і прогрес науки і техніки створили широкий простір для розвитку мистецтва дизайну і в той же час вплинули на те, як дизайнери проектують і представляють себе.
Зокрема, можна сказати, що народження технології 3D-друку відкрило новий розділ у дизайні творів мистецтва, зруйнувало традиційні способи проектування та виробництва та підвищило зручність дизайну.
Крім того, це певною мірою скорочує використання людських ресурсів, заощаджує витрати та витрати, а також має добрі показники захисту навколишнього середовища.
З погляду аналізу на макрорівні, технологія 3D-друку змінила традиційну модель дизайну та виробництва продукції після промислової революції, змінила традиційну концепцію дизайну, процес проектування, деталі дизайну та екологію, а також зробила екологію похідних творів мистецтва різноманітнішою. відкритий та інклюзивний. Інклюзивно повною мірою демонструють індивідуальні особливості похідних творів мистецтва.
Джерело інформації для статті надав: MolDie