Блог

Автомобільна промисловість, друга за величиною виробнича галузь у Польщі — БЛОГ

Please log in or register to do it.

[ad_1]

Автомобільна промисловість це друга за величиною виробнича галузь у Польщі після харчової промисловості. Минулого року у виробництві автомобілів було зайнято понад 200 тисяч людей. людина (7,4% від загальної зайнятості у промисловості). Глівіце, Тихи, Бєльсько-Бяла, Познань – це лише деякі з місць, де з конвеєрів сходять цілі автомобілі чи окремі компоненти. Хороша економічна ситуація у галузі збільшує попит виробників на упаковку для перевезення автозапчастин. У пропозиції bekuplast представлені контейнери KLT/VDA, призначені для логістичних процесів в автомобільній промисловості. Серія контейнерів була розроблена відповідно до вимог цієї галузі з метою оптимізації логістичного ланцюжка між виробником автомобілів та галуззю-постачальником. VDA-KLT відповідають високим вимогам якості та стандарту VDA (асоціація автомобільної промисловості – Verband der Automobilindustrie). Хоча вони переважно використовуються в автомобільній промисловості, вони також можуть використовуватися і в інших галузях промисловості.

Виробники автомобілів та постачальники автомобілів (OEM) використовують KLT для зберігання та транспортування дрібних деталей.

Контейнери КЛТ доступні зі стандартними розмірами днища:

  • 300х200мм
  • 400х300мм
  • 600х400мм

Контейнери адаптовані під піддони базовою площею 120х80 см (європейський розмір) та 120х100 см (промисловий розмір). Контейнери КЛТ було розроблено спеціально для автоматизованих виробничих процесів. Стандартизовані контейнери виготовляються виключно з кополімеру поліпропілену (PP-Copo), вони надзвичайно міцні, стійкі до УФ-випромінювання та процесів миття та чищення. Всі контейнери оснащені ергономічними ручками та вбудованими утримувачами етикеток.

У чому особливості контейнерів VDA-R-KLT?

Контейнери ВДА-Р-КЛТ мають стійке комбіноване (посилене) дно та діагональне посилення. Конструкція штабелюючих язичків забезпечує багаторівневу стійкість та дозволяє штабелювати контейнери без додаткового кріплення вантажу. Керувати ними можна автоматично або вручну завдяки ергономічним ручкам.

Різні варіанти контейнерів ВДА-РЛ-КЛТ

Також доступний полегшений варіант контейнерів з маркуванням ВДА-РЛ-КЛТ, який за конструкцією відрізняється від ВДА-Р-КЛТ використанням гладкого дна з дренажними отворами. Контейнери призначені для перевезення легких та середніх вантажів. Вони характеризуються високою міцністю, що досягається завдяки відповідним ребрам. Як і версія VDA-R-KLT вони адаптовані для автоматичних складів, але завдяки ергономічним ручкам зручні і для ручного керування.

Які рекомендовані кришки для контейнерів вибрати?

У серію KLT входять аксесуари, наприклад, чохли та кришки для піддонів для фіксації вантажу. Чотири, що не щільно прилягають, забезпечують оптимальний захист вантажів від пошкоджень і забруднень під час транспортування. Опціонально для обох контейнерів є антистатичні кришки з електропровідного матеріалу. Як і контейнери, кришки стійкі до ультрафіолетових променів та очищення, виготовлені з поліпропілену та на 100% підлягають вторинній переробці. Чохли для піддонів захищають вантажну одиницю від пошкоджень та забруднення під час транспортування та підвищують стійкість всього піддону. Вони доступні як для європіддонів, так і для промислових піддонів.

bekuplast дозволяє клієнтам легко перейти зі старої контейнерної системи VDA-C-KLT на VDA-R/RL-KLT. Відповідно до рекомендацій VDA 4500, які вимагають замкненого матеріального циклу при переробці старих C-KLT, компанія bekuplast пропонує процедуру, сертифіковану SKZ Würzburg: контейнери VDA-C-KLT переробляються, а потім повертаються у формі VDA-R або VDA. -RL -KLT до логістичного процесу. ДоКлючовим елементом, що забезпечує надійну та безперебійну доставку автозапчастин від виробника до одержувача, є якісна упаковка, що забезпечує збереження вантажу. Таким чином, твердження про те, що вони є одним із елементів, що сприяють максимальному задоволенню клієнта автомобілем та забезпеченню його безпеки на дорозі, є цілком виправданим. bekuplast це чудово знає і вже багато років успішно співпрацює з компаніями автомобільної галузі.

Автор повідомлення:

Моніка Сойка — Фахівець з маркетингу

[ad_2]

Джерело інформації для статті надав: BekuPlast

Нитки для лиття під тиском - Moldie
Процес зворотного лиття під тиском - Moldie

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *