Блог

Логістика запасних частин в автомобільній промисловості — БЛОГ

Please log in or register to do it.

[ad_1]

Враховуючи колосальну конкуренцію на автомобільному ринку – йдеться про декілька десятків світових брендів (щоправда, в умовах глобалізації керованих приблизно десятком міжнародних груп), кожен з яких пропонує не менше десятка моделей автомобілів у багатьох варіантах кузова та оснащення. — компанії, що займаються логістикою поставок, повинні справлятися з безперебійною обробкою замовлень на тисячі позицій як тих, що швидко продаються, так і тих, що використовуються рідко. Масштаб складності збільшується через те, що деталі постачаються постачальниками з різних галузей економіки: машинобудування, хімічної та електротехнічної промисловості, і що більшість із них — це компанії, які співпрацюють з виробниками, які не є OEM (виробниками оригінального обладнання), і, отже, діють за межами своїх логістичних систем. Змусити цей складний організм працювати як єдине ціле, в процесі, заснованому на запланованому графіку, є непростим завданням для логістичних операторів. Їм простіше використовувати спеціалізовану складську техніку, важливим елементом якої є контейнери для зберігання та транспортування величезної кількості різних деталей.

Організація – це ключ

Ефективна складська логістика необхідна як для постачання деталей та модулів від зовнішніх постачальників на заводи-виробники автомобілів, так і для постачання запчастин до магазинів та дилерів, що контролюють післяпродажне обслуговування клієнтів.

У першому випадку виробництво найчастіше здійснюється за стратегією Build-to-Order, тобто. виробництва на замовлення, що потребує особливо тісної співпраці між автовиробниками, які самі виробляють приблизно 20% компонентів автомобілів, переважно конструктивних, з багатьма зовнішніми постачальниками. інші частини. Щоб забезпечити гнучкість поставок, все частіше розміщують OEM-виробників та основних постачальників близько один до одного, у парках постачальників або інших подібних об'єктах, наприклад, у логістичних центрах, розташованих поряд із заводами зі збирання автомобілів. Це має безліч переваг: підвищує рівень прозорості та оптимізує процеси постачання, скорочує терміни постачання та час реагування на замовлення, підвищує ступінь інтеграції субпідрядників та гарантує кращий потік інформації між ними, а також знижує ризик переривання постачання. поставок, що з огляду на високі витрати, пов'язані із зупинкою виробничої лінії, має принципове значення. Що важливо, це також дозволяє спростити логістичні процеси та дає можливість використовувати загальну складську базу.

Другий випадок ще складніший, оскільки передбачає постачання клієнтам не готових автомобілів, а окремих запчастин. Тому для оптимізації процесів ми поділяємо логістику на кілька рівнів: від центрального через регіональний до дилерського. Це дозволяє адаптувати швидкість реагування до потреб клієнтів та оптимізувати складські операції. При такій схемі тихохідні (малообхідні) деталі зберігаються централізовано — часто на недорогих віддалених складах, які при необхідності доставляють їх на центральний склад, — в той час як деталі, що генерують постійний, регулярний попит, зберігаються локально, поряд із місцем зберігання. точка попиту. Управління запасами компанії також здійснюється централізовано за допомогою ІТ-технологій; Для отримання прозорого уявлення про наявність запасів по всьому логістичному ланцюжку запасних частин необхідно, щоб усі ресурси, від центрального та регіонального складу до складу дилера, були пов'язані та візуалізовані за допомогою інформаційних технологій. Це особливо важливо, оскільки деякі електронні компоненти мають певний термін придатності, який необхідно враховувати в процесах зберігання та логістики.

Технологія зберігання у логістиці запасних частин

Логістика їх зберігання не менш складна, ніж логістика постачання автозапчастин. Кожен транспортний засіб складається з великої кількості деталей різного розміру: від великих елементів двигуна та кузова, шин та вікон до маленьких гвинтів або електронних компонентів. Кожен із цих товарів потребує відповідної технології зберігання, тому склад автозапчастин повинен мати чітке та функціональне планування та забезпечувати ефективний доступ до найдрібніших елементів. Цього можна досягти, об'єднавши в рамках одного складу різні рішення: автоматичні склади генеральних вантажів (АКЛ) для товарів, що швидко рухаються, багатоярусні системи (МДА) для повільнооборотних товарів і палетні склади. З огляду на характеру цього виду діяльності (обробка як дрібних — генеральних вантажів — елементів, і великих запчастин) на автомобільних складах часто використовується безліч процесів. Автоматичні системи зберігання будуть корисні для обробки деталей, що швидко рухаються, тоді як для деталей з обмеженим попитом часто буває достатньо ручного управління. Крім того, автомобільні склади повинні гарантувати безпечні умови зберігання бочок для олії, гальмівних рідин та інших небезпечних речовин.

Правильне зберігання та зберігання товарів на палетних стелажах вимагає використання відповідної тари для зберігання. Великогабаритні товари вимагають використання про рулонні контейнери, тобто. візки на коліщатках з ґратами з боків. Однак, для генеральних вантажів необхідно вибирати конкретний вид упаковки. Тут відмінно підійдуть багаторазові контейнери із пластику або металу.

У логістиці запасних частин також часто використовуються багаторазові пластикові контейнери, що дозволяють скоротити місткість (конверти, що обертаються, штабелювані контейнери або складні контейнери). Вони використовуються для транспортування з центрального складу до місцевих розподільних центрів або безпосередньо до автосалонів, а потім назад на центральний склад.

Автор повідомлення:

Моніка Сойка — Фахівець з маркетингу

[ad_2]

Джерело інформації для статті надав: BekuPlast

Застосування лиття під тиском автомобільної промисловості.
Як правильно запакувати електроніку, щоб захистити її під час транспортування? - БЛОГ

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *