Блог

Як правильно запакувати електроніку, щоб захистити її під час транспортування? — БЛОГ

Please log in or register to do it.

[ad_1]

Пересилання вантажів потребує значної довіри з боку клієнта до транспортної компанії. Ніхто не знає, як поводилися з їхньою продукцією під час доставки, допоки не відкриють упаковку і не побачать, що вона в ідеальному стані. Електронні пристрої – це не гвинти, тканина чи книги, стійкі до зовнішніх умов; вони ближче до скляних пляшок, для яких кожне зміщення упаковки/коробки у вантажному просторі автомобіля, кожен стрибок на нерівностях, кожне падіння навіть з невеликої висоти є ризиком серйозної поломки.

Зміцнення довіри за допомогою правильних продуктів

Транспортування електроніки в торговій (вітринній) упаковці без додаткового захисту у вигляді захисного транспортного пакування викликає труднощі. Останні не обов'язково повинні бути візуально привабливими: це можуть бути прості коробки або коробки з вставками, що амортизують, наприклад, кульками з пінопласту, надувними пластиковими подушками або пластиковими вставками, адаптованими до форми даного продукту. Картонні вставки – не найкраща ідея, оскільки вони є джерелом частинок пилу, які проникають в електронні компоненти та можуть порушити їхню подальшу роботу.

Набивання слід розмістити з усіх боків виробу. Ідея полягає в тому, щоб усередині не було вільного місця і товар не рухався мляво, особливо при різких дорожніх маневрах, таких як гальмування, і в той же час зробити його стійким до перевороту. Також рекомендується упаковувати електроніку у водонепроникну упаковку, що знижує ризик потрапляння вологи. Цю роль виконуватиме як термозбіжна на упаковці або самому продукті рукавна фольга, так і пухирчаста плівка, яка одночасно виконує функцію амортизатора. У свою чергу пристрої та електронні компоненти меншого розміру не обов'язково повинні знаходитися в коробці; Пухирчасті конверти їх чудово замінять.

ЕСР, тобто. тихий вбивця електроніки – що це?

Відсутність зовнішніх ознак неналежного звернення на упаковці або механічних пошкоджень електроніки, що перевозиться, не означає, що отримане до нас обладнання працездатне. Він міг стати жертвою ESD (електростатичного розряду), електростатичного розряду, тобто раптового та короткочасного перебігу електричного струму між двома об'єктами з різними електричними потенціалами. Усім нам знайоме неприємне відчуття «удару електрикою» у кінчиках пальців, коли ми навіть торкаємося ручки дверей автомобіля. Електричні заряди створюються, зокрема, при ходьбі синтетичною статтю, терті синтетичних частин одягу, переміщенні пластикових контейнерів, розмотуванні скотчу і т. д. У разі великої різниці потенціалів явища електростатичного розряду спостерігаються навіть тоді, коли предмети не стикаються один з одним, але розташовані досить близько один до одного.

Якщо у людини неприємні відчуття виникають при напрузі вище 3000 В, то у випадку електроніки – інтегральних схем, друкованих плат, процесорів або світлодіодів – напруги аж до 35 В, тобто нижче нашого порогу відчуття є неприємними. небезпечний! У найгіршому випадку електростатичні розряди можуть навіть призвести до спалаху або вибуху. Але навіть без таких кардинальних подій іміджеві та фінансові втрати, пов'язані з рекламаціями, ремонтом та заміною пристроїв, обходяться дуже дорого. Набагато більше, ніж просто рішення, що запобігають ЕСР.

Переконайтеся, що ви правильно підготувалися та використовуєте спеціалізовані контейнери.

Вантажівки, що спеціалізуються на перевезенні електроніки, часто мають м'яку підлогу з антистатичними накладками. Однак якщо електроніка є лише одним з багатьох предметів, що перевозяться, обладнання може бути недостатньо захищене від блискавки. Тому варто убезпечити упаковки з електронікою, наприклад, антистатичною пухирчастою плівкою. Використання відповідних транспортних контейнерів також є чудовим рішенням. bekuplast також пропонує їх. Спеціальна конструкція захищає ваш цінний тягар від ризику пошкодження електростатичним розрядом. Вони з пластику, так званого PP-ESD, тобто. поліпропілен із підвищеною електростатичною провідністю.

До них відносяться спеціалізовані контейнери VDA-R-KLT у виконанні ESD для перевезення електроніки, що захищають їх від пошкоджень, бруду та електростатичних розрядів, що мають стійке клеєне (армоване) дно та діагональне посилення, що забезпечує виняткову довговічність. Конструкція вушок для штабелювання забезпечує багаторівневу стійкість та дозволяє штабелювати контейнери без додаткового кріплення вантажу. Ці контейнери ідеально підходять для штабелювання у різних комбінаціях. Керувати ними можна автоматично або вручну завдяки ергономічним ручкам. ESD-версія контейнерів VDA-RL-KLT має дещо іншу конструкцію, оскільки оснащена гладким дном з дренажними отворами, що знижує їхню вагу. Вони також характеризуються високою міцністю, що досягається завдяки відповідним ребрам. Як і версія VDA-R-KLT вони адаптовані для автоматичних складів, але завдяки ергономічним ручкам зручні і для ручного керування.

Варто додати, що ESD-контейнери доповнюються відповідними кришками антистатичними властивостями, а також ESD-піддонами. Останні пристосовані для перевезення електронних компонентів для захисту чутливих вантажів від розрядів та характеризуються високою стабільністю, довговічністю та несучою здатністю.

Короткий зміст

Прийняття до уваги ризику електростатичного розряду під час транспортування та зберігання електронного обладнання може вважатися надмірним і таким, що забирає багато часу та коштів людьми, не знайомими з ризиками. Однак нехтування цим аспектом може призвести до серйозних проблем з якістю, які виявляться за кілька днів, тижнів або навіть місяців після продажу.

Автор повідомлення:

Моніка Сойка — Фахівець з маркетингу

[ad_2]

Джерело інформації для статті надав: BekuPlast

Логістика запасних частин в автомобільній промисловості - БЛОГ
Що таке лиття під тиском ABS?

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *