Прес-Форми

Застосування лиття під тиском автомобільної промисловості.

Please log in or register to do it.

[ad_1]

Лиття пластмас під тиском продовжує розвиватися у міру появи нових технологій. З бурхливим розвитком галузі з'являються нові можливості для деталей, що випускаються в автомобільній промисловості.

У всьому світі галузь продовжує працювати з вищим відсотком пластикових деталей, отриманих литтям під тиском, у кожному етапі проектування автомобілів. На щастя, лиття пластмас під тиском може задовольнити цей попит.

Лиття під тиском пропонує ефективне рішення для виробництва високоякісних та серійних автомобільних деталей із різних полімерів. Автомобільна промисловість пишається безпекою, стабільністю та якістю своїх деталей, і лиття пластмас під тиском важливе для досягнення цих властивостей.

Ця стаття дасть вам уявлення про різні аспекти лиття автомобільного пластику під тиском, що обговорюється нижче.

Чому лиття під тиском використовується в автомобілебудуванні

Лиття пластмас під тиском є ​​одним із поширених методів виробництва пластмасових компонентів. Хоча автомобілі традиційно асоціюються зі сталлю та іншими металами, пластмаси стали невід'ємною частиною продукції, що використовується для створення вантажівок, легкових автомобілів та інших транспортних засобів по всьому світу.

Чому лиття під тиском використовується в автомобілебудуванні

Є багато причин, через які лиття пластмас під тиском стало популярним в автомобільній промисловості. У деяких випадках пластик міцніший за деякі метали і більш довговічний.

Сьогодні у користувачів різні очікування щодо комфорту та паливної економічності своїх автомобілів. Деталі, відлиті під тиском, відповідають цим очікуванням ефективніше, ніж металеві деталі.

Історія лиття автомобільного пластику під тиском

Мистецтво лиття пластмас під тиском походить від 1872 року, коли було винайдено і запатентовано першу машину. Це започаткувало використання пластмас в обробній промисловості.

Традиційно автомобілі автомобільної промисловості майже повністю виготовлялися з металу, що робило їх надзвичайно важкими та незграбними. Однак пластикове виверження 1940-х років змінило вигляд галузі. Автомобілебудування почало експериментувати із виробництвом пластикових автомобільних деталей.

Історія лиття автомобільного пластику під тиском

Перший автомобіль, виготовлений з пластику декоративних елементів, був представлений на ринку в 1970-х роках.

2000 року автомобільна промисловість представила перші пластикові конструктивні елементи для автомобілів. Їх головною перевагою було те, що вони були легші за металеві, дешевші у виробництві і мали кращу паливну економічність.

В даний час лиття пластмас під тиском є ​​домінуючим методом виробництва пластикових деталей автомобілів в автомобільній промисловості. Пластик має велику гнучкість дизайну і використовується в різних предметах, які можна знайти в автомобілі, наприклад, в корпусах дзеркал, дверних панелях, бамперах, панелях приладів і підсклянниках.

лиття пластмас під тиском
лиття пластмас під тиском 1

Переваги лиття під тиском в автомобілебудуванні

Сьогодні лиття пластмас під тиском укорінилося в галузі та стало добре налагодженим виробничим процесом. В автомобільній промисловості використовується лиття під тиском, при якому розплавлений пластик упорскується в порожнину форми для виготовлення деталей.

Після того, як розплавлений пластик упорскується у форму, він охолоджується і твердне, утворюючи готові деталі автомобіля. Лиття пластмас під тиском в автомобільній промисловості складно і важливо, але якщо все зроблено правильно, це надійний метод виробництва високоякісних та міцних пластикових деталей.

Ось причини, чому цей процес є вигідним для виробництва автозапчастин:

Через ціну форми ціна лиття під тиском може бути дуже високою. Однак це процес, що легко масштабується, загальна вартість якого знижується в міру того, як виробник виробляє більше автомобільних деталей.

У разі масового виробництва лиття під тиском стає для виробника дуже вигідним. Вартість інструментів для лиття під тиском може обмежувати рентабельність лиття під тиском у будь-якому виробництві, крім масового.

Автомобільна промисловість створює автомобілі, виходячи з потреб користувачів, включаючи переваги кольору. За допомогою лиття автомобільного пластику під тиском легко змінити кольори формованих виробів відповідно до кольорів автомобілів.

Варіанти кольору
Варіанти кольору 1

Лиття під тиском дозволяє змішувати барвники із гранулами сировини до початку виробництва. Цей процес забезпечує міцне, рівномірне забарвлення, і після завершення формування немає необхідності фарбувати чи фарбувати.

Здатність виробляти однакові деталі автомобільної промисловості має значення. При моделюванні автомобілів вони мають бути схожими, і повторюваність процедур вітається.

Для лиття пластмас під тиском автомобільної промисловості використовуються величезні металеві форми, і кінцева відлита пластикова деталь завжди ідентична.

Хоча в процесі лиття під тиском відіграють роль деякі фактори, його повторюваність дуже висока, якщо форма має чудову обробку та дизайн.

Лиття під тиском приносить користь автомобільній промисловості, оскільки цей процес сумісний із широким спектром гнучких, жорстких чи гумових пластмас.

Автовиробники використовують різні полімери для різних застосувань автомобільної промисловості. До таких полімерів відносяться акрил, полікарбонат, нейлон та інші.

  • Швидкі прототипи зі швидким інструментарієм

Лиття під тиском в автомобільній промисловості використовується не тільки для масового виробництва деталей автомобілів, але і як інструмент для прототипування. Виробники автомобільних прес-форм можуть виробляти прототипи формованих автозапчастин швидше, ніж традиційні сталеві інструменти, створюючи недорогі та високошвидкісні алюмінієві форми з використанням високошвидкісних інструментів.

  • Висока точність та чудова якість поверхні

Автомобілі вимагають високоякісної обробки поверхні, щоби добре продаватися на ринку. Лиття під тиском — ідеальний вибір для виробництва пластикових деталей простої геометрії та вимагають високоякісної обробки поверхні.

Висока точність та чудова якість поверхні

Для обробки поверхні виробу можна використовувати різні варіанти обробки, наприклад, матову, глянсову та шорстку. Цю обробку можна наносити безпосередньо на форму, а не на фітінг, для більш однорідного та якісного зовнішнього вигляду. Пам'ятайте, різні пластики мають різну кінцеву поверхню.

Застосування лиття під тиском у автомобілебудуванні.

Лиття під тиском є ​​домінуючим методом виробництва пластикових деталей автомобілів в автомобільному секторі. Деталі варіюються від невеликих штифтів до великих панелей кузова автомобіля. Деякі з основних автозапчастин, що виробляються методом лиття під тиском, включають:

Зовнішні елементи

Лиття під тиском використовується для виготовлення різних деталей екстер'єру автомобіля. Зовнішні частини включають:

  • Бризговики
  • Грати
  • Підлогові рейки
  • крила
  • Бампери
  • Двері
  • Задні фари
  • конденсатори кондиціонера
  • Капюшони
  • Носові панелі
  • Заголовок
  • Дзеркала
  • Опори радіатора
  • Легкі корпуси
  • Дверна ручка
  • Кришки фар

З цього списку бризковики є яскравим відображенням довговічності формованих деталей автомобіля.

Компоненти під капотом

Більшість компонентів під капотом виготовлені з металевих деталей. Однак нині більшість автовиробників перейшли на пластик. Полімерами, що використовуються у цих автомобільних деталях, є нейлон, ПЕТ та АБС.

Зовнішні елементи

Однак такі деталі як масляні піддони і кришки головки блоку циліндрів виготовляються методом лиття під тиском. Цей метод пропонує менші витрати та вагу в порівнянні з традиційними компонентами. Деякі з пластикових компонентів під капотом включають:

  • Патрубки та шланги двигуна
  • Колектори повітрозабірника
  • Жалюзі радіатора двигуна
  • Колінчастий вал

Внутрішні частини

Виробники автомобілів також виробляють деталі інтер'єру із використанням процесів лиття під тиском. Ці компоненти включають:

  • Внутрішні поверхні
  • Відділення для рукавичок
  • Дверні ручки міжкімнатні
  • Внутрішні поверхні
  • Вентиляційні отвори
  • Лицьові панелі панелі приладів

Пластик також використовується виготовлення декоративних пластикових елементів.

Альтернативи лиття під тиском для недорогих автомобільних прототипів

Литий пластик є альтернативою металу. В даний час лиття під тиском є ​​найкращим при виробництві автомобільних деталей, таких як модулі ременів безпеки, кронштейни та подушки безпеки.

Крім того, виробники можуть замінювати формовані пластикові деталі деталями, надрукованими на 3D-принтері. Тому лиття під тиском використовується як масового виробництва деталей, а й як інструмент прототипування.

Матеріали, що використовуються для лиття автомобільних деталей.

Щоб автомобілі вважалися придатними для експлуатації, виробники повинні створювати автомобілі відповідно до різних суворих стандартів безпеки та відповідати різним сертифікатам.

Тому важливо правильно вибирати пластики для лиття термопластів під тиском. Ось деякі з найчастіше використовуваних:

Нейлон

Нейлон має хорошу хімічну стійкість і стійкість до стирання, але не стійкий до рідини. Він призначений для виробництва таких компонентів, як підшипники та втулки.

Це вуглецеві та скляні волокна, які використовуються для армування пластиків, щоб зробити їх міцнішими, ніж звичайні смоли, що використовуються в бамперах та кузовах автомобілів.

  • Акрилонітрил-бутадієн-стирол (АБС)

Це широко використовується в 3D-друк та лиття під тиском. Він дуже міцний та досить стійкий до погодних змін. Він використовується для виробництва автомобільних деталей, таких як капоти та панелі приладів.

Акрилонітрил-бутадієн-стирол (АБС)

Його часто можна знайти в губчастих та гнучких предметах, таких як сидіння з пінопласту. Його автомобільні застосування включають прокладки, втулки підвіски, ізоляційні панелі та прокладки.

Це третій за популярністю пластиковий полімер в автомобільній промисловості та у світі. Використовується для автомобільних деталей, що потребують високої хімічної стійкості. До них відносяться панелі приладів, внутрішні панелі та ізоляція кабелів.

Виробники автомобілів використовують його для виробництва високопродуктивних деталей та різних зовнішніх компонентів. Матеріал має чудову стійкість до хімікатів, води та ультрафіолетового випромінювання. Деякі деталі, які він робить, включають кришку акумуляторного відсіку і бампери.

Поліпропілен
  • Поліметилметакрилат (ПММА)

Акрил прозорий, що робить його ідеальною заміною склу. Ідеально підходить для виробництва внутрішніх екранів та кожухів фар.

Послуги Moldie з лиття пластмас в автомобільній промисловості

Moldie пропонує професійні послуги лиття під тиском для виробництва пластикових автомобільних деталей. Серед наших клієнтів є представники різних галузей, у тому числі автомобільна компанія.

Ми працюємо із широким спектром ливарних пластиків. Сюди входять термостійкі, міцні та жорсткі термопласти. Наші послуги з лиття під тиском пластмас дозволять вам отримати високоякісні автомобільні деталі, що відповідають усім вимогам застосування.

[ad_2]

Джерело інформації для статті надав: MolDie

Як безпечно закріпити вантаж під час транспортування - БЛОГ
Логістика запасних частин в автомобільній промисловості - БЛОГ

Reactions

0
0
0
0
0
0
Already reacted for this post.

Reactions

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *